fredagsmorgon

eftersom jag pendlar till jobbet kommer jag alltid en kvart innan alla andra börjar droppa in, vilket ger mig några minuter över. kan vara ganska skönt tycker jag, att få en stund för sig själv innan dagen sätter igång. därför har jag heller inget emot att sitta 40 min på tåget varje morgon och kväll. det är den enda stunden på dagen jag verkligen kan koppla av och läsa. har börjat på karin alvtegens bok saknad  just nu. annars är jag inte så förtjust i deckare, men hennes böcker har jag fastnat för. kanske för att det är en väl beskrivna människoskildringar och relationer i dem. de har ett annat djup.
fredag betyder som vanligt en hel del att göra på jobbet. helgen nalkas, men den är ännu ett oskrivet blad.
ha en skön fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja tomatskivor med salt är såå gott =) Gillar du inte avokado eller blir det bara inte av att du äter det?

Ha en bra dag! :-)

2008-03-14 @ 10:41:21
URL: http://www.halsofreak.blogg.se
Postat av: Madeleine

Karin Alvtegens böcker är superbra:)
Jobbar du fortfarande på banken?
Ha en mysig kväll och man ska unna sig vardagslyx varje dag!!
Kram Kram

2008-03-14 @ 21:27:04
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0