egna ostadiga steg framåt

har beställt en bok min terapeut tipsade mig om att köpa, som nyss kommit ut. fick hem den i veckan och har börjat läsa den nu ikväll. den är utformad som en självhjälpsbok med många inslag som jag känner igen sedan tidigare. slog mig ner i soffan med den efter middagen och blev fast där fram till nu. den blandar skriv- och ljudövningar med läsning och reflektion. jag har återupptagit kampen. nu tar jag återigen stapplande steg framåt, mot en annan vardag än denna jag lever i just nu. jag håller på att moblisera. men nu är mina ögon tillräckligt ansträngda för ikväll, så det blir sängen snart. ska bli så skönt med helg och en, förhoppningsvis, god natts sömn. har drömt en massa konstigheter de senaste nätterna, vilket gör att jag är långt ifrån utvilad på morgonen. jag hamnar i sådana faser ibland, starka drömperioder.
trevlig helg!
lämna gärna en kommentar i gästboken, det gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad härligt att höra att du kämpar!

2008-03-07 @ 22:03:01
URL: http://bleckisen.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, vad är det för bok? Låter som något jag skulle behöva hjälpa. Känner igen mig mycket i det du skriver.

2008-03-11 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0