hemma

så var min semester över för den här gången och jag befinner mig återigen hemma i min lägenhet. har haft två härliga veckor med avkoppling, och det har verkligen kännts som just semester. är tacksam över att jag fick följa med föräldrarna på semester i sommar, för jag vet att det för deras del inte blir lika mkt avkoppling med mig med.
trots att vi befann oss mitt ute i ingenstans i de småländska skogarna hade pappat fixat uppkoppling så det gick att surfa, om än sakta, men jag har lyckats hålla mig till att endast kolla lite nyheter då och då de sista dagarna. inget bloggande alltså.
ska försöka ta upp den biten igen nn när jag är hemma i vardagen igen. nån vidare inspiration har jag inte. kanske den kommer. sitter ändå inte särskilt mkt framför datorn när det är sånt här toppenväder ute! idag var det över 30 grader här. helt underbart! två dopp har det blivit, glassätande och nu på kvällen var jag ute och plockade lite hallon i skogen som jag snart ska avnjuta tillsammans med kvällsfikat. blir tidig kväll ikväll då vi bilade hem med start vid tre-tiden inatt. dock skönt att komma hem och fortfarande ha hela dagen framför sig.
inget vettigt inlägg blev det här inte. skyller på att jag är trött :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Välkommen hem! Och vad glad jag blir att du har haft det avkopplande och bra! Toppen. Själv börjar jag jobba imrogon igen. Två veckor gick alldeles för fort. Nej nu ska jag ge mig ut i värmen! Stor kram

2008-07-27 @ 11:08:15
URL: http://thinthinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0