meningen med livet, att få sova bort tiden?

jag går bara och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan gå och lägga mig och den här dan äntligen är över. helgerna är värst här. det är så deprimerande och dött på stället. de flesta är hemma på permission och det är ingen bra personal som jobbar. ensamheten blir extra kännbar och svår att uthärda. vill bara sova bort tiden. andra sover bort hela dagarna, men jag kan inte göra det. för det första vägrar jag ta piller i onödan, och sen så skulle jag omöjligt kunna sovapå natten om jag sovit på dagen. nu är det åtminstone kväll snart. bara söndagen kvar innan det blir ny vecka...
ser framemot besök av föräldrarna imorgon. ett välkommet avbrott i den annars händelslösa tillvaron.
usch, vad jag känner mig negativ, men just nu är humöret nere i botten. ensamhetskänslan tar överhanden och gör mig så ledsen. försöker att inte tänka på framtiden. inte tänka överhuvudtaget, bara uthärda. det kommer att bli bättre, jag måste våga tro och hoppas på det.
jag kommer inte att känna så här för evigt.
stå ut.

Kommentarer
Postat av: pillan

förstår dig verkligen, helgerna var hemska. Men hade man tur kunde man ju ibland få åka på någon utflykt eller så..

Men om du kämpar och kämpar på nu så kommer de bli bättre, då kommer ju du också få permissioner, eller hur :)

Ju mer man kämpar och visar vilja, ju mer kommer man tillåtas göra, t.ex. utflykter,permiss,promenader, m,m..

hoppas du står ut nu under helgen iallafall.

kramar

2008-08-16 @ 18:49:55
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Belive me, du är inte ensam!

KRAMAR

2008-08-16 @ 19:06:08
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas du har överlevt dagen. Du hur är det om man vill komma och hälsa på dig? På helger exempel. tänkte om jag skulle ta mig en tur nästa helg. Måste man bokat sånt eller hur ligger det till? nu väntar jag mest på att jag ska få en plats och komma dit. Nu villjag ha det överstökat så fort som möjligt. Stor kram vännen! Tänker på dig!

2008-08-16 @ 22:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0