återseende

nu är jag här. igen.
vet inte hur jag ska beskriva känslan. jag vet inte riktigt vad jag själv känner. det är en orkan av känslor inom mig, dock inte så ångestfyllt som jag fasat för att det skulle bli. men det kommer väl... 
tillbaka dit jag aldrig trodde jag skulle befinna mig igen. det mesta är sig likt. t o m en tjej som jag var härmed förra gången som också nyss kommit. sköntatt känna någon. hon jag delar rum med verkar också rätt ok, annars har jag inte hunnit träffa så många av de andra. men det ska tydligen vara fullbelagt.
 glad är jag som fått den ssk jag helst ville ha som kontaktperson. vi har pratat och det känns bra.
nu börjar prövningarna, snart dags för dagens första måltid.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med allt nu! Du klarar det här.

2008-08-11 @ 13:21:29
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: pillan

Hej! Tack :) hm, jo de är blandade känslor kring de. Känns skönt att äntligen få någonting att göra på dagarna, och slippa behandlingshem och sånt hela dagarna. Men samtidigt oroar ja mig så sjukt mycket. De senaste åren har skolan och jag inte funkat.

Är rädd för att liksom inte passa in eller vad man ska säga.. har ju tappat en del på kompis fronten och de är ju aldrig lätt att komma till skolan och inte känna en endaste kotte.. Men jag ska iallfall ge de ett försök nu :) så får vi se om de funkar.

Hur har du haft de idag? Känns de okej eller vad man ska säga att vara tillbaka?

Kramar

2008-08-11 @ 15:14:41
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0