läsning i solen

nu har jag varit nere på stan och hämtat ut min bok som jag beställt från adlibris. tog sedan en sväng förbi biblioteket och lånade kokboken Kärlek, timjan och oliver som jag fått tips om. Ser ut att finnas många goda recept och vackra bilder i den. Ska göra mig en kopp grönt te och slå mig ner i soffan i de sista strålarna från solen innan den göms i eftermiddagens dis med mina två böcker och ägna någon timme åt läsning och avkoppling. Det är jag värd! Jag tränar på att visa mig själv kärlek och omsorg, vilket inte är det lättaste...

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag VET att du kommer lyckas vännen och bli precis den Johanna som DU vill vara!

2008-03-06 @ 19:40:29
URL: http://litetyrvader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0