award





även jag har fått äran att mottaga en award här på bloggen, från sonja och antar utamningen att berätta sju sanningar om mig själv:


  • jag tycker mycket om musik, och har spelat klarinett i 8 år
  • jag har en tvillingsyster
  • när jag gillar något kan jag snöa in på det och t ex äta det varje dag under en längre tid tills jag tröttnar och byter till något annat
  • eckhart tolle är min favoritfilosof och livsinspiratör
  • min framtidplan är att utbilda mig till sjuksköterska
  • jag har en ovana att noppa ögonbrynen när jag har tråkigt
  • jag älskar svenska thrillers, just nu johan falk-serien

när du fått en award ska du:

- kopiera awarden från min blogg
- länka personen som du fått den av
- berätta sju sanningar om dig själv
- välja och visa bloggar som du vill ge den till
- lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

jag ger en award vidare till victoria och ellen, två fantastiska tjejer med en särskild förmåga att formulera sig i ord.

Kommentarer
Postat av: ellen

åh, jag som är så usel på att svara på sånt här...:) men dina ord värmer verkligen, du är ännu mer fantastisk Johanna!

Första dagen på kursen innebar mest ett upprop och lite info på ca 30 min men på onsdag drar allvaret igång. Fat har redan varit tvungen att börja plugga lite inför det, kommer nog bli rätt tufft men är nöjd om jag blir godkänd.

Hoppas du får en lugn och skön kväll!

KRAMAR

2010-01-25 @ 18:27:14
URL: http://ellensord.blogspot.com
Postat av: Victoria

Åhh, vilken överraskning som gav mig solstrålar på en sådan "regnig" dag~! <3



Nästan så att man rodnar...

menmen, ifall du inte redan hade fått en själv,

så hade då fått den av mig. ;3

Vad roligt att läsa några få fakta om dig iallafall. :3

Är exakt likadan när det kommer till det där "insnöandet" på mat, haha.



goda och varma kramar,

från mig till dig~ :D

2010-01-26 @ 21:25:32
URL: http://pigment.blogg.se/
Postat av: ohjbme

Jezo ugojeq ugu in hahokoxug qix upa, yunig adazov dedu ujinacusox qaz, zu amatise!

2012-10-16 @ 08:47:48
URL: http://www.pepavabeda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0