vacker höstskrud

förmiddagen har gått fort tack vare att jag fick följa med på utflykt till uppsala. vilken vacker stad det är. det är verkligen de finaste av höstdagar nu, när löven på träden skiftar i olika nyanser av rödorange och solen skiner. synd att jag inte kan ta tillvara på dem genom att vara ute, men jag får njuta av ljuset genom fönstret och förhoppningsvis på helgerna.
älskar hösten den här tiden. klar, krispig luft, prasslande löv på marken och frost i gräset. så friskt! tänk vad tråkigt om vi inte hade dessa årstider. jag lär mig att mer och mer uppskatta skiftningarna, t o m vintern har jag börjat att så smått se det positiva i, trots att jag avskyr allt vad kyla och mörker heter.
vet inte riktigt vad jag ska göra av denna eftermiddag. känner mig rätt oinspirerad och rastlös. ska nog ta mig i kragen och göra klart en present till mina små kusiner så att jag kan skicka iväg paketet någon gång, lagom till födelsedagen. det är alltid roligare att pyssla om det man gör har en mening och avsikt. om inte annat kan jag ju inbilla mig det, sen vet jag ju aldrig om de ens tycker om det jag gör eller kommer att använda det :p

Kommentarer
Postat av: Ida

Meeen.. har du varit i Uppsala utan att säga till mej..=(

Vad gjorde ni i min stad då??

Vädret är i alla fall underbart idag... hade en tanke på att sitta i stadsparken och plugga.. men ja vet inte ja..

Massor med kramar

2008-09-23 @ 14:52:54
URL: http://supersockan.blogg.se/
Postat av: Nina

Du. Det är alltid tanken som räknas mest! Dina kusiner kommer älska det de får av dig! Skönt att du fick bara ute lite grann i det fina vädret! Jätte skoj att prata med dig igår! Tänker på dig! Och snart har halva veckan gått och för varje dag är du närmare dagvården! Kram Kram

2008-09-23 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0