fruarna är tillbaka

de sista fina höstdagarna nu, och jag kan inte vara ute och njuta av solen. rastlös av att sitta inne, men jag får skylla mig själv. hade kunnat följa med på utflykten till 4H nu på förmiddagen, men jag gav min plats till en tjej som aldrig varit där förut istället. ser det som en träning i att vara mindre egoistisk. jag överlever nog förmiddagen ändå, även fast tiden går sakta och det är helt dött på avdelningen. idag kommer ännu en ny patient, och därmed är det så fullt som det kan bli. har aldrig varit med om att det varit max antal förut. lite jobbigt med så mkt folk, och ju fler patienter ju mindre tid har personalen för var och en. ja, ja, jag kämpar mot att få gå över till dagvården så snart som möjligt istället. inte för att det är så mkt bättre där, men iaf lite mer friskinriktat och mer samtal (förhoppningsvis).
ikväll börjar desperate housewives igen, men här finns inga andra kanaler utöver skogstv, dvs ettan, tvåan och fyran. får vänta till helgen då jag kommer hem och kan se på reprisen. den som väntar på nåt gott...

Kommentarer
Postat av: Ida

Så ledsen att jag inte kunde komma.

Men jag ville inte riskera att utsätta din kropp för feber och snorerier..

Är helt tung i huvudet..

Så pluggandet går inte så där superduper känns det som..

Jag hoppas dock att du får en bra dag utan mig =)..

Hade sett fram emot besöket..

Stoooora kramar Idis





2008-09-30 @ 12:22:16
URL: http://supersockan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej kompis!

Följer din blogg ivirgt, känns bra att veta lite hur det går. Reagerade på en sak du skrev... Att du skulle träna på att vara mindre egoistisk. Låter mer som ett problem med självbilden för mig! Du e en av de mest omtänksamma och snälla människor jag känner och du borde snarare träna dig på att sätta dig själv främst!

Bara en liten reflektion från min sida...

E d hyfsat bra? Jag har sista dagarna på praktiken nu, tråkigt men d e så d e... Back to school.

Ta hand om DIG!

Kram

2008-09-30 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0