berg och dalar

ena dagen upp, andra ner. känslorna och humöret pendlar ständigt, ibland utan någon påtaglig orsak. det är bara att hänga med på färden, följa med över toppar, njuta av utsikten och härda ut i dalar tills du återigen kan se förbi bergväggarna. idag befinner jag mig på toppen med en vidsträckt och vacker vy för ögonen. solen lyser i orange vid horisonten, speglar sig i vattnet och det grönskande landskapet som breder ut sig nedanför fötterna. efter en hel vecka är jag äntligen ute ur dimman i den mörka dalen, omgiven av branta bergsmassiv.
jag känner mig lätt. ingenting är omöjligt.
det är mitt liv, min framtid som ligger framför mig.
jag har styrkan inom mig. 
jag kan forma mitt liv precis som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Alex

Jo jag vet, polarkraft har verkligen fått den stämpeln. Men man ska inte ta bort det ändå för det är helt ok! Men det är som sagt viktigt att KUNNA äta nått annat. Dessutom är det roligare att variera sig! Får ni nått gott bröd på sjukhuset?

Fått komma hem nått i helgen?

Kram o GE INTE UPP!

2008-09-06 @ 22:02:04
URL: http://tindra85.blogspot.com
Postat av: pillan

hej:) hur har du det? har du fått vara hemma något i helgen? kram

2008-09-07 @ 17:29:00
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej tjejen! hur har du det? Ska du hem till helgen? Vädret s så himla trist nu. Jag drömmer mig bort på en sandstrand men klarblå himmel och en svalkande dryck! Sköt om dig! Tänker på dig! Kram Kram

2008-09-10 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0