vilken sommar!

sommaren är här! vilken värme det är ute idag. helt underbart skönt! lite synd att jag har stått inne hela dagen på jibbet, men det kan inte hjälpas. jobba måste man ändå, oavsett årstid, och detta är bara början av sommaren. jag hinner ta del av både sol och värme framöver. har nyss suttit ute och druckit kaffe på stenmuren utanför. jag tycker om att bara sitta och titta på folk som rör sig på gatan, skyndar fram och tillbaka. bakom varje människa gömmer sig ett öde olikt den andres. det är spännande att fantisera om vem personen bakom det yttre är. var är han/hon på väg? vad tänker den personen på just nu? lägger den märke till mig där jag sitter?
efter viss tveksamhet har jag bestämt mig för att åka hem till mamma och pappa och grilla med dem, eftersom hon ringde och frågade om jag ville komma.
och ja, johanna älskar grillat, johanna tycker om sällskap. så då lyssnar jag på det, och inte på alla ursäkter som poppar upp.
nu längtar jag ut i solen jag med! en timme till, sen är jag fri för den här veckan :)

trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0