om det ändå vore tisdag...

... så jag kunde få besked. vet att de ska ha nåt slags samordningsmöte idag, men jag lär väl knappast höra nåt förrän tidigast imorgon då. denna väntan på att få veta vad som ska ske är tärande. det enda jag vet är att jag inte orkar ha det så här längre. jag lever i ett slags vakuum. klarar inte av att ta ansvar för min situation själv längre. just nu behöver jag någon utifrån som går in och tar över ett tag. någon som kan styra upp det och få mig på rätt köl igen så att jag själv sen kan ta över rodret och ordna upp mitt liv.
dagen kommer att bli lång, men solen skiner iaf och det gör tillvaron lite lättare för stunden. blir att gå ut och sätta sig en stund på lunchen.

Kommentarer
Postat av: pillan

okej, jag vet inte om det fanns någonlena där, tror inte det..
var du på capio samtidigt som jag? hoppas verkligen du får bra besked från mando. Men är det heldygns eller dagvård du söker till?

2008-05-26 @ 09:36:54
URL: http://pillant.blogg.se
Postat av: pillan

glömde ju frågan om maten, men man får fortfarande välja på tre rätter :)

2008-05-26 @ 09:37:52
URL: http://pillant.blogg.se
Postat av: Pillan

Okej! den väntan du har nu är så fruktansvärt jobbig. Jag minns när de skulle ringa upp mig efter deras möte eller va det nu var och det var riktigt hemskt. Hoppas du står ut iallafall! det kommer vända för dig med en dag, men man måste ha tålamod. Allt går inte alltid så fort här i världen..

2008-05-26 @ 16:03:56
URL: http://pillant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0