bloggdesign

jag avundas alla dem som förstår sig på webbdesign och vet hur man ska handskas med alla html-koder hit och dit. vissa gör så otroligt snygga och inspirerande bloggar!
själv vet jag inte ens hur jag ska ändra teckensnitt eller teckenstorlek. skulle faktiskt vara roligt att gå en kurs, typ på abf eller liknande, i grundläggande webbdesign. det får bli ett projekt i framtiden, bland alla andra :)

ett bra exempel på bloggare med ny snygg design och intressant innehåll är annas blogg.
ni hittar henne på annasjogren.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Efter 5 juni hjälper jag mer än gärna till med en design om du vill :)

2008-05-07 @ 18:05:20
URL: http://annasjogren.blogg.se
Postat av: ALEXANDRA

Då får vi hoppas på mer sol åt dig:) Glöm inte solskyddet bara, det gjorde jag idag trots att jag inte ens solade i sittande ställning. Så nu har jag en väldigt röd urringning;)
KRAM

2008-05-07 @ 22:13:52
URL: http://tindra.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0