vårtecken

trotsade regnet och blåsten och gav mig ut en sväng för att få lite frisk luft på förmiddagen. har inga planer för denna lördag, mer än att pyssla lite hemma. tog den korta skogssvängen och passade på att bryta mot allemansrätten då jag stympade ett stackars träd och tog med mig några knoppande kvistar hem. har ställt dem i vatten och de börjar redan slå ut! vilket härligt vårtecken (trots gråvädret ute....). kanske tar jag en tur ner till centrum efter lunch och handlar nya ljusgröna underlägg som jag spanat in på Hemtex. Jag är i göra-om-hemma-tagen. är det inte soligt ute får man göra det bästa av saken och själv skapa lite vårkänsla :)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag är också i "göraomhemma" period. Så kul=)
Hoppas du får en bra vecka!
Kram och sov så gott

2008-03-02 @ 21:13:32
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0