Glad Påsk!

Långfredag och påsken är här. Det var den egentligen igår i och med skärtorsdagen, men jag hade inga påskkänslor igår då jag inte såg en enda påskkärring. Var har de tagit vägen, alla utklädda och målade barn som vill ha godis?? Jag skulle gärna ha velat att nån kom och knackade på min dörr, men det är nog sällan det kommer några i vårt hyreshus. Kanske får vi något besök av grannbarnen när jag är hemma hos mamma och pappa senare idag.
Har gjort i ordning ett påskägg med lyxiga chokladpraliner till dem och ett egengjort påskkort. Det är alltid lika roligt att ge bort saker och göra andra glada! Själv blev jag så glad igår när jag kom hem och såg en vacker tulpanbukett på mitt köksbord. Mamma och pappa hade varit här, både med ny tv och påskblommor. Jippie! Nu kan jag se på tv igen, inte bara lyssna på programmen. Det blev en platt tv, 23 tum. Tack och lov var den enkel att få igång och ställa in. Annars är jag inte alls speciellt intresserad av teknik och för det mesta jävlas grejerna bara med mig när jag ska försöka få dem att fungera. Men inte den här gången! :)

Önskar alla en riktigt trevlig påsk!



Kommentarer
Postat av: Ida

Tack tjejen.. och glad påsk på dig med.
Dags att ses snart.. jag måste ju guida dej i Uppsala..
Kramar

2008-03-21 @ 15:26:33
URL: http://supersockan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0