ger mig återigen in i bloggosfären

eftersom jag tillbringar rätt mkt tid framför datorn varje dag, läsandes andra bloggar, har jag kommit fram till att jag ska återuppta mitt bloggande jag också. varför inte själv dela med sig av sin vardag och sina tankar? har bloggat lite till och från tidigare men det slutar alltid på samma sätt med prestationsångest, krav på mig själv och till slut bara bloggandes av tvång. då är det ingen idé att fortsätta. får väl se hur länge jag håller på den här gången ;) men någonting har jag förhoppningsvis lärt mig av tidigare erfarenheter, jag har kommit längre i arbetet med mig själv. kommer det att visa sig här i bloggen? kanske. min förhoppning är att jag ska lyckas hålla liv i bloggen för att jag  tycker att det är roligt, för att jag får ut någonting av det. ett steg i riktningen att hitta tillbaka till lusten och glädjen i livet. göra det jag tycker om och mår bra av.
det är en lång väg som jag påbörjat för flera år sedan, med vissa avåkningar. men nu är jag uppe på vägen igen, och jag är beredd på tuffa förhållanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0