dyrt med teknikvaror

måste köpa en ny tv idag, för nu klarar jag mig inte längre utan sällskap. skickar pappa att fixa det, men jag har kollat runt lite på nätet. det får bli en ganska liten tv, men med plattskärm den här gången. min nuvarande klump är en antik sak som väger säkert 20 kg! upptäckte dock att det kostar en hel del att införskaffa en ny tv. flera tusen går det iaf på. inte vad jag hade planerat in i min ekonomi, men det får vara en nödvändighet och en investering för framtiden. tv följer ju med en vart man än flyttar, så den ska jag ha ett tag.
ikväll ska jag gå på friskis ki balans-pass igen, så ikväll blir det ändå inte mkt tv-tittande. istället lite kroppsövningar och stretching, vilket min kropp kan behöva.
men först en dag på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du skall besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna dina vänner! Jag hoppas du stannar!
Sköt om dig
Kram SaraIsabell

(detta är inget spam, utan reklam för mode, skvaller, tips etc.)

metrobloggen.se/saraisabell

2008-03-19 @ 10:14:17
URL: http://metrobloggen.se/saraisabell
Postat av: Milla

Ja, varma klippor, speciellt i skärgården, är så mysigt =) Snart är det april i alla fall, våren blir man ju också glad av! :)

2008-03-20 @ 07:10:28
URL: http://halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0