presenttips

går och funderar på vad jag ska ge min älskade mamma i födelsedagspresent. jag är ute i tid då hon inte fyller år förrän om två veckor, men jag vill gärna ha det klart så jag inte behöver vara ute i sista minuten.
jag tycker om att ge bort saker. det finns inget roligare än att se glädjen i ansiktet hos den personen som får en present som den uppskattar. andras glädje ger mig glädje.
jag vet att jag inte kan ge bort något som symboliserar den kärlek jag hyser till mamma, för den är för stor och ogreppbar. ändå vill jag hitta på något speciellt som visar att jag tänkt till och hur mycket hon betyder för mig. är det någon som har något bra tips så tas det tacksamt emot!
vad brukar ni ge era mammor?

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag ska till Mora på måndag...

Har du kommit på någon present till din mamma än?

En sak som jag kom att tänka på är att du kan ge henne som ett presentkort, att när du känner dig starkare både psykiskt och fysiskt så kan ni hitta på ngt mysigt tillsammans som äta på restaurang, hon får komma hem på middag till dig, gå på nån utställning, bio etc.

Jag tycker att man borde ge bort mer "upplevelser" istället för saker. Ens föräldrar har ju i regel rätt mkt saker också...

Hoppas att du får en lugn kväll framför fotbolls-EM. själv har jag aldrig varit speciellt intresserad av fotboll men kan vara rätt kul att se resultaten.

Var rädd om dig! Kramar

2008-06-12 @ 17:38:05
URL: http://litetyrvader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0