midsommar

önskar alla en GLAD MIDSOMMAR!


har varit på hembygdsgården och tittat på småttingar som dansat kring stången, vissa mer eller mindre frivilligt. hade jag bara varit där med ett barn jag också hade jag glatt givit mig in i ringen, men så blev det icke i år. tyvärr har vi en liten och ganska barnfattig släkt. det lär dröja tills jag eller mina systrar skaffar barn innan det blir föryngring i släkten, och det dröjer nog ett bra tag till... jag kan ju inte ens ta hand om mig själv.
ska snart iväg på grillfest. hoppas att solen kommer tillbaka så att jag inte behöver sitta ute och frysa hela kvällen. dags att göra sig i ordning lite först.

ha en trevlig midsommar ni också!






Kommentarer
Postat av: ellen

Hoppas att du får en fin och varm midsommarkväll Johanna! Själv blev jag bjuden till mamma och hennes man på middag, så sitter här nu och väntar tills dom andra gästerna ska komma runt 18.

Var rädd om dig, du är värdefull!

Kramar

2008-06-20 @ 17:08:20
URL: http://litetyrvader.blogg.se/
Postat av: Nina

Hoppas du inte frös ihjäl, det gjorde jag.... Jag är uppe i Falun och skulle åkt hem imrogon men nu verkar det som att det blir först på söndag. Och jag som hade planerat att träffa dig.... Jag hör av mig här imorgon så vet jag om jag e hemma lr inte på söndag. Sköt om dig fina Johanna! Kram i mängder

2008-06-21 @ 00:52:17
URL: http://thinthinking.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja du, så nöjd vet jag inte om jag är. Men desto större anledning att lägga på ett kol mot livet!?

Försökte till och med lägga sju blommor under kudden, men inte drömde jag om min drömprins inte!

Hoppas du kan känna dig nöjd att du tog dig iväg, men det är svårt att vara närvarande när allt som cirkulerar i huvudet är maten..

KRAM!

2008-06-21 @ 10:45:28
URL: http://tindra.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0