dödens grupp

ser framemot en kväll i tv soffan med bra fotbollsunderhållning. dödens grupp, snart börjar holland-italien. två jämna och bra lag. hoppas det blir en spännande och målrik match. såg bara slutet av den tidigare matchen mellan rumäninen-frankrike som var seg och slutade 0-0.
jag älskar fotbollsmästerskap! det är helt klart den roligaste sporten att titta på, och att vm och em bara går vart fjärde år gör det hela mer intressant när det väl är. jag försöker hålla mig så uppdaterad som möjligt, läser bilagor, kollar uppställningar inför varje match, pejlar in vilka spelare som kan vara extra intressanta att hålla ett öga på och skummar snacket runt omkring. det är en dröm att få biljetter till ett mästerskap. tänk att få vara på plats och uppleva stämningen, atmosfären och hela cirkusen runtomkring. än är det bara uppvärmningen inför starten imorrn med sveriges första match. då gäller det!
ahh, två härliga veckor framför mig med fotboll på tv varje kväll. jag njuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0