ny dag

hade ett bra samtal med M igår. ska försöka behålla den känslan genom dagen idag. jag är glad som fick henne i mitt team, för det betyder så mkt att man har någon att vända sig till som man litar på och som man känner förtroende för. hon är helt klart den bästa av syrrorna här. personalen överlag är bra förstås. det gör det lättare att komma hit när jag varit här tidigare och känner de flesta redan. då känner jag mig lite tryggare, inte lika ensam.
jag har en förhoppning om att dagen ska gå relativt fort, för för en gångs skull har jag flera saker inplanerade. först ett kort besök att se framemot! :)
sen kommer dietisten hit och har grupp. har hört på henne många gånger tidigare, men det skadar inte att lyssna igen. det är saker man behöver bli påmind om och om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0