sin inre styrka

snart snart får jag gå och lägga mig. äntligen är den här veckan över. fattar inte att jag varit här två veckor, det känns snarare som tjugotvå... det har varit en lång och innehållslös dag. vaknade imorse utan röst. förkylningen har satt sig på stämbanden. tack och lov ingen annanstans, inte ont i halsen, snuvig eller febrig. peppar, peppar ta i trä... har gått omkring och väst hela dagen. trodde att det skulle ge med sig när jag värmt upp rösten lite men det blev det inte. lika bra att vara tyst. jag har ändå inte så mkt att komma med eller nån att snacka en massa med. 
imorgon vill jag ha tillbaka rösten, för då behöver jag prata med min ssk och få lite pepp-talk. har gått nästan en vecka sen sist, och nu börjar min egen motivation svikta efter långhelgen. jag behöver kontinuerlig påfyllning, för ännu är jag inte så stark att jag själv kan hålla min gnista uppe. jag behöver någon som står bakom, stöttar, pushar och påminner mig om vad jag vill och var jag är på väg.  
jag jobbar på att bygga upp min egen inre styrka. ett bygge som måste göras grundligt och kommer att ta sin tid innan den är tillräckligt solid att luta sig emot.


Kommentarer
Postat av: pillan

usch med förkylning, hoppas de blir bättre!

förstår precis hur jobbigt de är att vara där hela dagarna, de är skit. jag lovar dig att de verkligen är så mycket bättre att kämpa på och få vara ute i livet! :)

jag har gått i skolan en vecka nu och de känns faktiskt helt okej.. de blir mycket lättare när man får vara i en frisk miljö..men de vet nog du med, men jag vill peppa dig lite nu, kändes som om de behövs lite peppande ord till dig! men jag är inte så bra på att formulera mig, men fortsätt bara gå emot alla dumma tankar och gör ditt bästa så kommer du snart få vara ute i livet och upptäcka hur mycket bättre de är.. du sa ju att du hade haft de bra på din utflykt, kämpar du på kommer de snart bli mycket mer sånt :)

hoppas din dag har varit bra, kram.

2008-08-25 @ 17:38:04
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0