magknip

vaknade med en konstig känsla i magen, som nu utvecklats till magknip. önskar det var min lediga dag idag så jag hade kunnat vara hemma och tagit det lugnt, men torsdag och fredag är jobbdagar. inget att välja på, mer än att tvinga i sig frukosten och traska iväg till jobbet. hoppades på att det skulle bli bättre när jag vaknade till och rörde lite på mig, men det är snarare tvärtom. står nu på jobbet med en värkande mage och har ingen som helst lust att vara serviceminded och trevlig mot kunderna... jag vill bara lägga mig ner i soffan med en vetekudde på magen och blunda. än är det många timmar innan dagen är slut. jag får göra det bästa av situationen, ska se om jag kan få tag i en ipren av någon kollega. tänk positivt, jag drar iaf in lite pengar när jag är på jobbet, och det är välbehövligt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åk hem Johanna! Det är mänskligt att vara sjuk, och du är inget annat än just mänsklig.

2008-04-10 @ 09:41:06
URL: http://bleckisen.blogg.se
Postat av: ellen

Hoppas att magknipet släpper så att resten av dagen bli bättre. Roligt att du både fick god middag och fina presenter igår. Kramar i massor!

2008-04-10 @ 10:47:54
URL: http://litetyrvader.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack så mycket för din kommentar på min blogg!

Har du läst den boken? Vem har skrivit den?

Jag har aldrig varit inne på din blogg, så jag är lite nyfiken på vem du är? Läste att du fyllt år, grattis!! Gerbera är otroligt vackra.. hihi, min favoritblomma.

Ta hand om dig!

kram

2008-04-10 @ 21:25:48
URL: http://havskristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0