fredag och solsken

det betyder ett lättare sinne. gick lite tidigare till tåget imorse för att få stå ute i solen några extra minuter innan jag sen ska vara inne hela dagen. jag vill helst tillbringa dagen sittandes mot en husvägg med solens strålar värmande mitt ansikte och läsa. tyvärr så blir det endast verklighet i min fantasi. ett sista ryck på jobbet är det som väntar närmast. men det ska bli fint i helgen har de sagt, så jag ser framemot min del av solen då istället.
ska göra en tripp till uppsala imorgon och träffa en vän jag inte sett på länge. ska bli så roligt! det blir en heldagutflykt, tar ca två och en halv timme att ta sig dit med diverse kollektivtrafik, men det är det absolut värt.
hela veckan har jag gått och väntat på mitt h&m paket som skulle komma v 16. nu är det fredag och det har ännu inte kommit. jag vill ju ha mina kläder nu! :) har beställt två toppar och en rosa kofta. in med mera färg i garderoben! förväntar mig inte att de ska ha kommit idag heller, så jag får väl ha det att se framemot nästa vecka istället. jag är dock otålig att prova plaggen och se om de är bra. brukar så sällan handla på postorder just av den anledningen, att jag inte vet hur kläderna sitter. byxor är helt omöjligt att köpa utan att prova, men h&m´s koftor känns ganska säkert, däremot vet jag inte hur topparna kommer att se ut på mig. den som väntar på nåt gott... kanske är bra att träna på mitt tålamod emellanåt.

hoppas ni får en trevlig och solig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska bli underbart att få träffa dig igen.. Alldeles för länge sen ju... Ses om ca 12 timmar ;)
Kramar

2008-04-18 @ 23:14:07
URL: http://supersockan.blogg.se
Postat av: Milla

hej! Ja visst är det mysigt :o) Hoppas du har en bra helg!

2008-04-19 @ 10:12:04
Postat av: ellen

Hoppas att du haft en supertrevlig dag i Uppsla och får en fortsatt fin helg! Kramar

2008-04-19 @ 18:39:39
URL: http://litetyrvader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0